10 Ekim 2012 Çarşamba

Kalemtraşın artıklarından çıkan güzellikler:)


Daha önce de yayınladığım bu orjinalliğin daha büyük hallerine rastladığımdan detayları paylaşmak istedim :) Süper süper süper olmuş :) Ortaya çıkış biçimini düşündüğümde herhalde gelişi güzel bir parça düşmüş ve can sıkıntısı ile atılan iki çizikten buralara gelinmiştir diye düşünüyorum..  Sizce nasıldır?

pencil shaving illustrations (7)

pencil shaving illustrations (6)

pencil shaving illustrations (8)

pencil shaving illustrations (1)

pencil shaving illustrations (2)

pencil shaving illustrations (3)


pencil shaving illustrations (4)

pencil shaving illustrations (5)

Kaynak

1 yorum:

  1. Görür görmez çocukluğuma götürüverdi bu kalemtraş çöpleri beni..... Özenle açtığım her kalemi .... Kırılmasın diye çöpleri ...... Koyardım defterimin arasına .. Dağılmasın .... Haaa bide ; Rengarenk tozları.... Boyasın defterimi ..... Ya !! beni şair yaptı .... Bu kalemtraş çöpleri :)))) ..... Evet yaratıcılık böyle bişey galiba; sörf yapan zat , o kendinden çok emin matador,balerin,çiçek,aslan falan filan....... budur işte umulmadık malzemeden böyle hikayeler çıkaran :)))))) Hep sevgiyle kalın .... Baharca ....

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)